Over ons

Roodnat Telemarketing zag in juli 2020 officieel het levenslicht, maar het idee voor een telemarketingbureau met een Rotterdamse aanpak ontsprong twee jaar eerder. Oprichter Nicky Roodnat zag dat er ernstig behoefte was aan een telemarketingbureau die een organisatie écht helpt groeien.

Geen salesmonoloog, maar een écht gesprek

Dat start bij het kennismakingsgesprek met onze opdrachtgever. Wat maakt jullie organisatie zo uniek? Wat is de cultuur, de energie en proposities die jullie onderscheiden van branchegenoten en concurrenten? Wij bundelen alle antwoorden en vertalen deze door naar een gerichte aanpak waarbij wij wegblijven van belscripts, salesstrategieën en andere salestrucjes. Wij gaan voor authentiek en willen een gesprek met een potentiële klant, geen monoloog van onze kant.

De mensen achter de leads

Mensen willen contact met mensen, niet met een bedrijf. Daarom zien wij dat onze aanpak werkt. Wij zijn een verlengstuk van jouw organisatie en ondersteunen bij sales en service. En als het nodig is nemen we dit zelfs in zijn geheel over. Liggen er koud wordende leads klaar? Wij warmen ze op en zorgen dat ze alsnog klant worden. Staan er juist tientallen warme leads te trappelen om klant te worden, maar ontbreekt het jullie aan tijd en mensen? We got you.

Droge opsomming?

Of je Roodnat Telemarketing nou inzet als je belangrijkste verkoopkanaal of als een aanvullende marketing- en verkoopmethode: wij leveren gegarandeerd. Je wilt een droge opsomming van onze werkzaamheden? Hier dan: leadgeneratie, afspraakplanning, klantenservice, marktonderzoek, koude en warme acquisitie, opvolgen van leads, klantrelatiebeheer, rapportage en analyse.

Maar laten we vooral een warm en persoonlijk gesprek voeren om te kijken wat wij voor jullie kunnen betekenen.

Zullen we even bellen?

    Vertrouwd door onder andere

    Wij mochten al meer dan 75 bedrijven op weg helpen, zijn jullie de volgende?