Telemarketing inzetten voor een makelaardij

Het nabellen van bezichtigingen werkt service verhogend en trekt meer klanten aan. Hierbij pak je op een slimme manier extra omzet.

Veel mensen die op een bezichtiging af komen zijn op zoek naar een nieuw huis en hebben wellicht zelf een huis in de verkoop staan. Allemaal potentiële klanten die een makelaar kunnen gebruiken. Het opvolgen van deze bezichtigingen schiet er vaak bij in. Het kost veel tijd en het is geen prioriteit.

Tijdens een simpel belletje door onze ervaren bellers op deze campagne bellen we de lijsten structureel elke week na. Zo plannen we direct afspraken voor jou en je collega’s in en koppelen we duidelijk terug wat er met iedere lead is gebeurd.

De bezoekers houden een positief gevoel door ons belletje en als makelaardij zet je gauw de koffie klaar. Handig toch?

 

Ziezo Makelaardij

Dienst: warme acquisitie 

!

31 afspraken

!

200 leads

We hebben een paar maanden samengewerkt met Roodnat Telemarketing om onze bezichtigingen na te bellen. Zelf waren wij druk met de dagelijkse werkzaamheden. Hierdoor hadden we geen tijd om ons bezig te houden met de verfijining van onze werkwijze. Nicky heeft dit samen met haar team vakkundig opgepakt en onze makelaardij een boost gegeven. We kregen ontzettend veel positieve feedback. De afspraken die we op kantoor hebben mogen ontvangen zijn van veel waarde geweest. 

Sonny Schoemaker

Zullen we even bellen?

    Warme Acquisitie

    Het benaderen van de lead die het bedrijf kent.

    Er wordt gebruik gemaakt van bestaande leads. Deze kunnen bijvoorbeeld uit LinkedIn, netwerkgelegenheden of contactformulieren van de website komen. Middels structurele benadering wordt de lead persoonlijk opgevolgd. Zo wordt de relatie onderhouden en volgen er sneller afspraken

    In het bedrijfsleven blijft de warme acquisitie vaak liggen. Waar we toch merken dat er veel winst te behalen valt als dit wel wordt opgevolgd. 

    Vertrouwd door onder andere

    Wij mochten al meer dan 75 bedrijven op weg helpen, zijn jullie de volgende?