Telemarketing inzetten voor een makelaardij
Iedereen die op een van je bezichtigingen komt zoekt een huis, maar kan ook een huis in de verkoop hebben staan. Doe je daar al wat mee als makelaardij?
Naast dat het nabellen van je bezichtigingen service verhogend werkt, kan je er ook meer omzet uit genereren. Alle mensen die op een bezichtiging af komen zijn op zoek naar een nieuw huis en hebben wellicht zelf een huis in de verkoop staan.
Het opvolgen van deze lijsten schiet er vaak bij in. Het kost veel tijd en het is niet prioriteit nummer één. Zonde want je laat als makelaardij zo heel veel potentiële klanten liggen. Tijdens een simpel belletje door onze ervaren bellers op deze campagne bellen we de lijsten structureel elke week na. Zo plannen we direct afspraken voor jou of je collega’s in en koppelen we duidelijk terug wat er met iedere lead is gebeurd.
Iedereen die op een van je bezichtigingen komt houdt een positief gevoel over aan de makelaardij en komt even lekker een vrijblijvend bakkie doen, nu of in de toekomst.
Zullen we even bellen ?

Warme Acquisitie
Het benaderen van de lead die het bedrijf kent.
Er wordt gebruik gemaakt van bestaande leads. Deze kunnen bijvoorbeeld uit LinkedIn, netwerkgelegenheden of contactformulieren van de website komen. Middels structurele benadering wordt de lead persoonlijk opgevolgd. Zo wordt de relatie onderhouden en volgen er sneller afspraken
In het bedrijfsleven blijft de warme acquisitie vaak liggen. Waar we toch merken dat er veel winst te behalen valt als dit wel wordt opgevolgd.
Vertrouwd door onder andere
Wij mochten al meer dan 25 bedrijven op weg helpen, zijn jullie de volgende ?